Cómo actualizar la descripción del anuncio después de recibir una reserva
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Artículos relacionados
- Viajero
Agregá o eliminá huéspedes a la reserva
Podés agregar o eliminar viajeros en tu itinerario en cualquier momento hasta que comience tu reserva. Accedé a la información del viaje par… - Viajero
¿Cómo cancelar durante tu estadía?
Nuestra Política de reembolsos y cambios de reserva pueden aplicarse en situaciones en las que el espacio o los servicios no sean como esper… - Anfitrión
Políticas de cancelación para tu anuncio
La política de cancelación correcta depende de vos y de tu anuncio. Podés elegir una política de cancelación flexible, moderada, firme o est…